lundi 26 septembre 2011

Birthday card for a boy

Hi everyone!
Glad to come back among you guys! I have had a hard week after my wisdow teeth's operation but now I'm back and I can even eat normally!
Here's a card I've made for my uncle's birthday! A card typically for men as you can see;)
Hope you'll enjoy it!
Bonjour tout le monde!
Contente de revenir parmis vous! J'ai eu une semaine difficile après mon opération de dents de sagesse, mais maintenant je m'en suis remise, et je peux même manger normalement!!
Pour l'occasion, voici une carte que j'ai faite pour l'anniversaire de mon oncle : une carte typiquement masculine comme vous pouvez le voir! ^^
J'espère que vous allez aimer! :)




I'm entering this card to the following challenges:
Je participe aux challenges suivants:
- MyMom'sCraftShop Challenge # 24 : "Boys and Girls"
- The Paper Shelter Challenge #32: "Anything goes"
- Stamps R Us Challenges: "Birthday Card"

3 commentaires:

  1. Great card, I'm sure your uncle loved it, thanks for joining us at TPS this week.
    Hugs Debs

    RépondreSupprimer
  2. Sorry to hear about your teeth, glad you feel better. I am sure your uncle just loved the card. Thanks for joining us at Stamps R Us.

    RépondreSupprimer
  3. Waouh, mais tu t'amuses vachement!!!
    je ne te connaissais pas ce talent et j'aime beaucoup.

    Bravo
    Biz
    Aux Doigts Agiles

    RépondreSupprimer